CONTADAVA EXPERT SRL

office@contadava.ro  0727.861.263     facebook   google business site

Planuri tarifare

Tip serviciu Basic Pro Premium
CONTABILITATE FINANCIARA
Evidenta contabila si fiscala - Contabilitate Financiara Conform Anexa A Conform Anexa A Conform Anexa A
Instruire angajati/administratori pentru contabilitatea primara (intocmire documete justificative) Nu este inclus in abonament 6 ore/an - 50 lei lunar 12 ore/an - 100 lei lunar
Situatii financiare anuale Nu este inclus in abonament 30 lei/lunar inclus in abonament 30 lei/lunar inclus in abonament
Situatii financiare semestriale Nu este inclus in abonament 20 lei/lunar inclus in abonament 20 lei/lunar inclus in abonament
CONSULTANTA FISCALA (dupa data de 01 iulie 2018)
Acordarea de asistenta in domeniul fiscal Nu este inclus in abonament O intrebare scrisa sau o jumatate de ora raspunsuri la intrebari lunar - 50 lei inclus in abonament Doua intrebari scrise sau o ora de raspunsuri la intrebari lunar - 100 lei inclus in abonament
Asistenta control Nu este inclus in abonament Asistenta la un control pe an - 50 lei inclus in abonament Asistenta la doua controale pe an - 100 lei inclus in abonament
SALARIZARE
Salarizare Conform Anexa B Conform Anexa B Conform Anexa B
Managementul resurselor umane Nu este inclus in abonament 50 lei/lunar inclus in abonament pentru : inchidere/deschidere contract de munca, acte aditionale, adeverinte - pentru un salariat lunar 100 lei/lunar inclus in abonament pentru : inchidere/deschidere contract de munca, acte aditionale, adeverinte - pentru doi salariati lunar


OFERTA - Pentru societatile nou infiintate, tarifele pentru contabilitatea-financiara sunt reduse cu 50% pentru primele 2 luni, cu conditia incheierii unui contract pe perioada de 12 luni

Exemplu de alegere abonament

Pentru o societate noua sau de mici dimensiuni, o alegera optima ar fi :

Contabilitate financiara
Evidenta contabila si fiscala - Contabilitate Financiara Pentru ca este la inceput de activitate nu va avea mai mult de 25 de documente lunar 120 lei
Instruire angajati/administratori pentru contabilitatea primara (intocmire documete justificative) Pentru ca este o societate noua, presupunem ca are nevoie de sprijin pentru intocmirea documentelor justificative, propunem alegerea tarifului de la PRO 50 lei
Situatii financiare anuale Propunem includerea in abonament, pentru ca este mai scump de platit separat, alegerea abonamentului PRO sau PREMIUM 30 lei
Situatii financiare semestriale Pentru ca este o societatea noua sau de mici dimensiuni, nu va intocmi aceste situatii, se va alege abonamentul BASIC Nu este inclus in abonament
Consultanta Fiscala (dupa data de 01 iulie 2018)
Acordarea de asistenta in domeniul fiscal Consultanta fiscala este esentiala pentru orice afacere, propunem alegerea abonamentului PRO 50 lei
Asistenta control Propunem alegerea abonamentului BASIC Nu este inclus in abonament
Salarizare
Salarizare Daca se doreste sa se faca angajari de la inceput, se va alege tariful pentru 1 sau 2 salariati 50 lei
Managementul resurselor umane Pentru ca este o societate noua sau mica si nu va face angajari sau disponibilizari in fiecare luna, propunem abonamentul BASIC Nu este inclus in abonament

In concluzie abonamentul va avea structura :
- Contabilitate financiara : 200 lei
- Consultanta fiscala : 50 lei
- Salarizare : 50 lei
Total : 300 lei
Insa daca este o firma noua poate beneficia de discountul oferit de societatea noastra si tariful pentru primele doua luni va fi de 200 lei

Anexa A

Contabilitate in partida dubla

Contabilitate in partida simpla

Numar documente justificative

  

Preturi neplatitori de TVA

  

Preturi platitori de TVA

  

PFA / PFI / II / IF

Numar înregistrari

  

Tarif

  

Numar înregistrari

  

Tarif

  

Neplatitor de TVA

Platitor de TVA

Fara activitate

0-10

50

0-10

100

50

100

1-25

11-50

120

11-75

170

80

130

26-50

51-100

210

76-150

290

120

220

51-75

101-150

290

151-225

420

190

360

76-100

151-200

380

226-300

520

240

480

101-150

201-300

520

301-450

740

330

660

151-200

301-400

670

451-600

1.010

410

820

201-250

401-500

810

601-750

1.260

500

1.120

251-300

501-600

1.010

751-900

1.500

600

1.210

301-400

601-800

1.340

901-1.200

2.020

800

1.610

401-500

801-1.000

1.670

1.201-1.500

2.530

1.000

2.000

Anexa B

Numar de salariati Tarif
1-2 50
3-5 100
6-10 200
11-20 300
21-30 400
31-40 500
41-50 700
51-100 1.000

Servicii neincluse in abonamente

Denumire serviciu Tarif Observatii
Deplasari (lucrari care nu se executa la birou) 50 lei costul deplasarii nu include si intocmirea formularelor necesare
Managementul resurselor umane
Intocmire dosar personal 30 lei/salariat
Deschidere contract salariat 35 lei
Inchidere contract salariat 40 lei
Act aditional modificare contract 10 lei
Adeverinta vechime 30 lei
Adeverinta medic familie 15 lei
Adeverinta banca, somaj, etc. 30 lei
Intocmire fisa post 65 lei Intocmirea fisei postului se face impreuna cu clientul
Intocmire fisa de evaluare salariat 30 lei Intocmirea fisei de evaluare a salariatului se face impreuna cu clientul
Intocmire Regulament de ordine interioara (ROI) 200 lei Intocmirea Regulamentului de ordine interioara se face impreuna cu clientul
Intocmire organigrama posturilor 30 lei Intocmirea organigramei posturilor se face impreuna cu clientul
Intocmirea altor documente neprecizate 20 lei/ora/salariat
Preinterviu angajare (selectare CV-uri, teste preliminare) 20 lei/participant
Alte servicii
Instruire angajati/administratori pentru contabilitatea primara (intocmire documete justificative) 120 lei/ora Se adreseaza celor care nu au inclus in abonamnet, precum si celor care nu au abonament
Situatii financiare anuale 500 lei Se adreseaza celor care nu au inclus in abonamnet, precum si celor care nu au abonament
Situatii financiare semestriale 350 lei Se adreseaza celor care nu au inclus in abonamnet, precum si celor care nu au abonament
Taxa urgenta bilant 200 lei
Bilianturi de lichidare 1.500 lei Se intocmesc doua bilanturi
Semnatura electronica 50 lei/an In primul an costul este de 100 lei, este necesara si o deplasare
Inregistrare in scopuri de TVA prin optiune 500 lei
Obtinere cod special de TVA (pentru operatiuni intracomunitare) 100 lei se adreseaza persoanelor neinregistrate in scopuri de TVA
Inregistrare scoaterii din evidenta ca platitor de TVA 100 lei
Reactivare societate inactiva fiscal la ANAF 200 lei
Certificat de atestare fiscala 100 lei se adauga si costul deplasarii
Certificat de rezidenta fiscala 100 lei se adauga si costul deplasarii
Intocmire si depuneredocumentatie/cerere de restituire FNUASS 70 lei In tarif este inclus si transportul
Achizitie registre ANAF 50 lei
Intocmire si depunere documentatie la ANAF pentru schimbare/inregistrare sediu/punct de lucru 100 lei
Asistenta control 900 lei
Asistenta rambursare TVA 400 lei
Deplasare ANAF obtinere ridicare poprire conturi 100 lei
Intocmire declaratii catre INS 50 lei/lunar
Depunere declaratii rectificative ca urmare a aducerii cu intarziere a documentelor contabile 100 lei/declaratie
Oferte licitatie 580 lei
Dosar somaj cu subventie pe salariat 85 lei/dosar

Pentru alte cereri, tariful se va negocia in functie de timpul alocat, numarul de deplasari si complexitatea lucrarilor

Acasa Despre noi Servicii Tarife Consultanta Utile Contact

Adresa biroului nostru este in : Str.Calea Rahovei, nr.266-268, corp 60, et.2, cam.32A, Bucuresti, Sector 5 (in incinta Electromagnetica Business Center)

Ne puteti urmari pe : facebook google business site Telefon : 0727.861.263 e-mail : office@contadava.ro
Societatea noastra este membra CECCAR, avand autorizatia cu seria A nr. 0012831/24.10.2017 CECCAR Societatea noastra este membra CCF, avand autorizatia nr. 635/27.06.2018 CCF